Köpek Eğitimi

Herkesin köpek eğitimi konusunda farklı teknikleri bulunmaktadır fakat doğada yaşayan hiçbir canlı kesinlikle dayak ile eğitilemez. Eğitim zamanı öğretilmek istenilen konularda karşımızdaki köpek ile ortak bir dil kurarak onun da algılayabileceği durumda beklentilerimizi anlamasını ve bizlerle uyum içinde de yaşamasını mutlaka sağlayabiliriz. Eğitim zamanı, köpek eğitiminde köpeklerin karakterine, ırkına, yaşlarına da doğru orantılı olarak dünya üzerinde kabul edilen Alman eğitimi son yıllarda da farklı bir eğitimmiş gibi gösterilmekte, açlık görmüş olan köpekleri.


Açlık ve rüşvete dayalı olan bir sistem ile kısmen eğiten pozitif köpek eğitimi olarak da lanse edilen farklı bir eğitim şeklinde de verilmektedir. Genelde pozitif isim adı altında verilmiş olan bu eğitim sadece yavru ve insan dostu olan köpeklere verilebilen kısmi bir eğitim olarak da kabul edilebilmektedir. Alman ekolünde olan bekçi, ordu, koruma, polis köpeklerine yetişkinlik dönemlerinde de verilen bir eğitim olarak kabul edilmektedir. Dolayısı ile bu tarz eğitimlerde alman ekolü olan yavru ve insan dostu olan köpek ile, rüşvet ile eğitilen köpekler arasında tamamen farklı karakter özellikleri de görülmektedir. Bu tarz durumlarda ilk olarak eğitime köpek sahibinden başlamak gerekmektedir.


Köpek sahibine vereceğiniz bilgiler ile köpeği ile yalnız kaldığında daha mantıklı bir eğitim süreci de gerçekleştirebilmektedirler. Bilinçli olarak hareket edildiği sürelerde bu tarz durumlarda köpekler daha doğru bir şekilde eğitilebilmektedir. Köpek eğitimi için doğru ve profesyonel eğitmenler tercih edilmelidir. Tam sonuç almak göreceğiniz sonuçlardan şaşırmak için her türlü köpeğin eğitiminde başarı sağlayabilecek eğitmenlerle küçük dostunuz’un eğitimini tamamlamanız gerekmektedir. Bunun için seçeceğiniz Köpek eğitim merkezini tabir yerindeyse ince eleyip sık dokuyarak seçmenizi öneririz. Bu konuda size yardımcı olacak güvenilir site arıyorsanız önerimiz : www.kopekegitimi.gen.tr

Yorumlar